L.O.V.E




...dear my beloved diary...
sweet kan roti kat bawah ni...:)


malam ni tah kenapa tetiba aku rasa nak menulis love story aku yang masa form 3 tuh...
sesungguhnya, ni lah yang telah ku lalui...huhu

suatu ketika dulu, aku pernah menyayangi seorang lelaki...
bagi aku dia sangat-sangat special dalam hidup aku...
kali pertama kami bertemu di library sekolah...masa tu, aku merupakan pengawas library...aku sendiri tak tahu dari mana datangnya dia...dalam erti kata lain, tak perasan kewujudannya...tapi, yang pasti dia memang suka sangat menyakat aku...pada ketika tu, aku langsung tak terfikir nak bercintan-cintun ni...al-maklum lah, nak fokus belajar la katakan...PMR masa tuh...haha...kemudian, tibalah suatu hari ni...kami ber"SMS"...hehe...dari situ, bermulalah LOVE story antara aku dan dia...sebenarnya, aku takut jugak masa tu...yela, belajar dekat 3tahun(dari form 1-form 3), tak kan nak biarkan at the end musnah macam tu je kan...(paham an?)...tapi, syukur alhamdulillah, kami berjaya membahagikan masa...time belajar, kita belajar lah...time mesej, kita mesej lah...selain parents dan cikgu-cikgu, dia juga merupakan semangat aku...something yang agak funny masa tu ialah kami ni menaiki sebuah van yang sama setiap pagi...macam mana la aku boleh tak perasan yang mamat ni dah lama ada dengan aku?hahaha...alhamdulillah, Allah memperkenalkan aku dengan seorang lelaki yang baik & setia macam dia...

to be continue----->





No comments:

Post a Comment

 
hak cipta terpelihara@sayalikehijau.blogspot