impianku


 
 
setiap orang mesti ada impian dan cita-cita, kan?
aku pun macam tu...
 
cuma nya, impian aku yang terlalu tinggi tu sudah terkubur...
ni semua gara-gara aku yang malas la...
seriously, aku sangat menyesal...
tapi, apa boleh buat kan?
nasi sudah menjadi bubur...
masa pun tak boleh diundur...
 
maafkan saya, mak ayah...
saya tahu saya dah kecewakan mak ayah...
tapi, saya dah cuba yang termampu...
mungkin itu bukan rezeki saya...
saya janji saya akan buat yang terbaik masa degree nanti...
saya takkan homesick lagi...(haha...kantoi sudah masalah yg satu ni..)

#pesanan kepada diri sendiri dan sape-sape yang masih belajar :
 
*tanamkan niat belajar kerana Allah..
bila kita dah ada niat yang betul, barulah kita boleh belajar dgn tenang...
kan, kan?
*buang jauh-jauh malas tu...
bila malas, semua benda tak jadi...
*tak payah nak homesick sangat la kan...
tak ke mana pun rumah tu..(tu kata mak ayah aku la..)
errr...boleh ke ni???
percaya pada diri...
 
insyaAllah, boleh...

ni lah kesimpulan yang boleh dibuat setelah 3bulan duduk tanam anggur yang memang takkan berbuah kat rumah ni...ngeee~
 
hanya tinggal kenangan
doktor
farmasi

No comments:

Post a Comment

 
hak cipta terpelihara@sayalikehijau.blogspot