final exam is over!


yeayyy!!! alhamdulillah...
final exam semester 2 dah tamat...
aku bebas,, aku bebas...!!!!!!!!!
hahahaha...
dengan ini, tamat sudah pengajian di tahun pertama...
dan dengan ini juga, selamat tinggal Kolej Kediaman Wang Ulu...
sedih pulak...
sobsss,,sobss,sobss...
suka duka riang tawa semua ada...
terima kasih kawan-kawan untuk setiap kenangan kat sini...
lagi 3bulan kita jumpa dan cipta kenangan baru ehh...
love you all...muahhhh~

kat bawah ni, ada ucapan khas untuk insan-insan yang teristimewa
(tu pon kalau mereka ni jumpa blog aku lah kan..haha)

*to all my housemate, terima kasih banyak-banyak...
sori sebab aku terpaksa menjadi singa sebelum keluar dari rumah ni...
bukan apa, nanti kena saman, sapo nak bayar?den tak mau...

*to my roomate yang sorang tu, aku mintak maaf ea...
aku bukan boneka...kadang-kadang aku terpaksa mendiamkan diriku...
kerana ingin menjaga hati masing-masing...
sometimes, aku boleh jadi terlalu bising dan boleh jugak jadi terlalu diam...
rasanya, kau pon dah mengenali siapa aku...
semoge tahun kedua nanti, kau akan jumpe roomate yang lebih baik dari aku...

*to sahabat yang paling dekat dengan aku, miss J...
terima kasih untuk semua suka, duka ni...
maafkan perangai aku yang kadang-kadang agak giler ni...
kadang-kadang aku sengaja buat...
(bukan untuk meraih publisiti okayyy!)
just nak buat kau tersenyum dan tak stress...
tapi, tak sangka yang kau boleh mengeluarkan kata-kata macam tu semalam...
tersentap aku...kalau ikut hati, nak je aku nangis...
nasib baik diri ini masih mampu bertahan...
harapan ku semoga satu hari nanti, kau tahu apa itu makna sahabat yang sebenar...

*and to all my classmate yang perangai giler-giler macam aku tu,,terima kasih ehhh...
terima kasih kerana dah buat hari-hari ku bertambah ceria...
akan ku ingat setiap detik kita dalam kelas, rebut-rebut bus...
apa yang boleh aku cakap, aku syok dapat classmate macam korang...
opsss...tak lupa jugak kepada partner aku, miss N...dan PA aku, miss Z...
aku dah bayar gaji u ollsss okay...
lepas ni, jangan bising-bising kata tak dapat gaji...hahaha

*****
fuhhh...buat ucapan macam dah tahun akhir je...hahaha...
okaylah, 
sekarang masa nak kemas barang...
tak sabar nak balik esok...!!!

daaaaa~


No comments:

Post a Comment

 
hak cipta terpelihara@sayalikehijau.blogspot