alhamdulillah...



alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah...
terima kasih, ya Allah atas kurniaan ini...

nampaknya, aku akan merantau la selepas ni...
nun jauh di utara...
tak apalah, mungkin rezeki aku ada di sana...

walaupun, tak dapat masuk RU, ni pun dah cukup bermakna buat aku...
setidak-tidaknya, aku berpeluang melanjutkan pelajaran ke peringkat degree...

sesungguhnya, Allah Maha Mengetahui...


urmm, perjalananku masih panjang...
aku berharap, agar ada aku dapat tempuhi segalanye...
first-first, memang, mesti, wajib kena remove perangai homesick aku tu...

sesungguhnya, aku menuntut ilmu ini keranaMu, ya Allah...
permudahkanlah langkahku...
aku yakin inilah yang terbaik buatku...

#tahniah buat kawan-kawan yg berjaya...



No comments:

Post a Comment

 
hak cipta terpelihara@sayalikehijau.blogspot