lagu untuk teman...




 okay...aku memang tengah tacing sekarang...
tetiba, aku teringatkan seorang sahabat baik aku masa kat matrik...
dia yang suruh aku dengar lagu ni...
first time dengar dulu pun, aku memang dah nak nangis...
*tapi, dalam hati je ea...haha*

________________________

just imagine ea...
kami ni satu kuliah...
kenal mase MUET bulan Oktober 2011...
tak pernah langsung terfikir yang kami akan jadi kawan baik...
al-maklum la, aku ni jenis "pemalu" sikit...haha~
dan tak tahu macam mana, sebulan before tamat study kat matrik, 
kami boleh start study same-same kat library...
story macam-macam...
pelik kan...?
dalam masa sebulan, dah boleh kacip macam tu...

apa-apa pun, ni semua ada hikmahnya...
alhamdulillah, Allah bagi aku seorang sahabat yang sangat unik...
hehe...


"....dan boleh jadi kamu tidak menyukai sesuatu sedangkan ianya baik bagimu. Dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu sedangkan ianya buruk bagimu. Dan Allah lebih Maha Mengetahui sedang kamu tidak tahu."
[Al-Baqarah : 216]

No comments:

Post a Comment

 
hak cipta terpelihara@sayalikehijau.blogspot