this is me

selamat pagi, cikgu...!!!
(waahhh...rindu pulak zaman sekolah :P)
hari ni, hari rabu...
kalau waktu sekolah dulu hari ni kena pakai baju uniform...
semestinya lah aku pakai baju PBSM...
yang warna putih seputih-putihnya tuuu...
hahaha~
hari ni, kelas pukul 1...
yeahhh...
dah lame tak merasa pergi kelas lambat...
hihihi...
malam tadi punya lah awal aku tidur...
tidur pukul 9.30pm-10.30pm...
10.30pm terjage sekejap...
sebab dapat mesej...
then, tidur lagiii...
last sekali, bangun solat isyak pukul 12.30am...
tu pun, tidur lagi atas sejadah lepas solat...hehe
kuat bebenor tidur nyee...
sampaikan kawan baik aku missed call pun aku tak sedar...
sebenarnya lah kan...semalam aku penat sangat...
masa kelas engineering skill tu,, aku kena bentuk logam yang berbentuk V...
fuhhh...penat sihhh...
nak gergaji bagai...
yang seronoknya, dapat lepaskan tension mase gergaji logam tu...
hahahaha...
padahnya, lenguh dua-dua tangan...
huahaha...
disebabkan itu, mood aku semacam tak berapa nak okay...
maaf kepada sesiapa yang terkena tempias...
tapi, tu bukan main reason kenapa aku silent semalam...
yang tu, biarlah rahsia...
apa yang aku tahu, " i hate the ways they do to me.."
**DON'T TALK TO ME IF I'M SILENT**
 
 

No comments:

Post a Comment

 
hak cipta terpelihara@sayalikehijau.blogspot