sem dua

alhamdulillah..dah masuk minggu ke2 untuk sem2 ni..
apa yang boleh aku katakan sekarang ialah penat...
waaaa...seminggu bagaikan sebulan...
ni semua gara-gara school telah berpindah ke kampus tetap...
bayangkan, nak sampai kampus tetap tu pun dah memakan masa setengah jam ke 45minit...fuhhh...memang jauh lah kan...
kalau ye pun kelas pukul 10pagi, still kena bangun awal jugak..
huaaaa...
apa pun, kite kena redha ye,kawan2..
perjuangan tetap perlu diteruskan walaupun terpaksa berjalan berkilo meter jauhnya...
sehinggakan sesat di kampus sendiri o_0...
***
okay..ni nak cite yang lagi sedih..
memandangkan course aku ni masih lagi ramai dan lecturer taknak ajar dalam bilangan yang ramai makanya,,aku telah terpisah dengan kawan baik aku...
aishhh...sangat lah tak best...
kelas pun dah tak sama..
sedih kann...
dah tak boleh nak usha-usha,,gaduh-gaduh,,borak-borak..kutuk-kutuk..
Hahahaha...
nak buat macam mana kan..
dah nama aku nur...dia siti...memang terpisah lah...
tapi,,seriously aku sedih sangat...
aku risau kalau-kalau persahabatan ni akan jadi renggang...
hukhukhuk...
aku sayang sangat kawan aku tuu..
mungkin ada hikmah kenapa jadi macam ni..
boring kott dalam kelas takde dia.. :(:(:(
alahaiii~

No comments:

Post a Comment

 
hak cipta terpelihara@sayalikehijau.blogspot